Restitutie & Annulering

We volgen een betrouwbaar restitutiebeleid zodat onze klanten zich bevoorrecht voelen over hun samenwerking met ons. Lees de richtlijnen voor het restitutiebeleid:⁣

Annuleren van uw account: Als u uw account wilt annuleren, laat het ons dan ten minste 3 dagen voor het einde van uw termijn weten (via een e-mail naar info@adancedfunnels.nl of via onze billing portal). Bij opzegging worden uw gegevens niet verwijderd om er zeker van te zijn dat u altijd terug kunt komen, maar als u wilt dat deze van onze servers worden verwijderd, e-mail dan info@adancedfunnels.nl voor uw verzoek. Aangezien het verwijderen van alle gegevens definitief is, moet u ervoor zorgen dat u uw account daadwerkelijk wilt annuleren en uw gegevens wilt verwijderen voordat u dit doet.⁣

Automatische verlenging van uw abonnement

Je abonnement wordt aan het einde van elke maand automatisch verlengd.⁣

Upgraden of downgraden van services: U kunt het niveau van onze services op elk moment van uw gebruik upgraden of downgraden, maar AdvancedFunnels vergoedt in dat geval geen kosten.⁣

Geen terugbetaling bij tussentijdse beëindiging: Als u tussen de termijn door stopt met het gebruik van onze diensten, betalen wij u de door u betaalde vergoedingen voor de resterende termijn niet terug.⁣

Wijziging of beëindiging van services: We behouden ons het recht voor om de AdvancedFunnels-service(s) om welke reden dan ook, zonder voorafgaande kennisgeving, te wijzigen of te beëindigen.⁣

Fraude: Zonder enige andere rechtsmiddelen te beperken, kan AdvancedFunnels uw account opschorten of beëindigen als we vermoeden dat u frauduleuze activiteiten heeft gepleegd in verband met de door ons aangeboden diensten.⁣

Geen restitutie bij gedeeltelijke opzegging: Er wordt geen restitutie aangeboden, zelfs niet als een abonnement halverwege de maand wordt opgezegd.⁣

3 Dagen Zonder Verplichte Annulering⁣

AdvancedFunnels biedt SaaS-service aan bedrijven met een annuleringsbeleid van 3 dagen zonder verplichtingen. De vrijblijvende opzegging begint onmiddellijk na activering van het account. De 3 dagen vrijblijvende opzegtermijn geldt alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten met een abonnement. AdvancedFunnels houdt ook geen rekening met een gratis proefperiode voor klanten die ooit abonnees betaalden, opzegden en vervolgens besloten hun abonnement op AdvancedFunnels opnieuw in te voeren.⁣

Op elk moment gedurende de 3 dagen kunnen potentiële abonnees hun account annuleren en worden ze volledig terugbetaald met een kleine servicetoeslag.⁣

Om SaaS te blijven gebruiken na de 3-daagse niet-verplichte opzegtermijn, wordt u automatisch doorgezet naar het door u geselecteerde betalingsplan dat u aanvankelijk hebt geselecteerd op het moment van aankoop.⁣

Maandelijks Facturatie-, Annulerings- en Restitutiebeleid⁣

AdvancedFunnels brengt vooraf kosten in rekening en int voor het gebruik van de SaaS-service. Alle geleverde diensten worden niet gerestitueerd. Zodra een klant een abonnement kiest en factuurgegevens verstrekt, berekent AdvancedFunnels een pro-rata bedrag met de eerste betaling die bij ondertekening verschuldigd is.⁣

Alle abonnementen worden maandelijks, driemaandelijks en jaarlijks automatisch verlengd op de vervaldatum volgens de aankoopdatum, totdat ze officieel schriftelijk worden opgezegd. Klanten kunnen op elk moment annuleren door een e-mail te sturen naar info@AdvancedFunnels.nl of naar ons billing portal te gaan.⁣

Klanten ontvangen een e-mail van AdvancedFunnels waarin wordt bevestigd dat hun abonnement op de SaaS-service is opgezegd.⁣

Belangrijk: er worden geen terugbetalingen of kredieten voor gedeeltelijke maanden, kwartalen of jaren van dienst aan een klant terugbetaald bij annulering.⁣

Alle vergoedingen zijn exclusief alle belastingen, heffingen of heffingen die door de belastingdienst worden opgelegd, en de klant is verantwoordelijk voor de betaling van al dergelijke belastingen, heffingen of heffingen.⁣

De vergoedingen die AdvancedFunnels in rekening brengt voor de maandelijkse, driemaandelijkse of jaarlijkse services zijn exclusief telefoon- en internettoegangskosten, evenals andere kosten voor gegevensoverdracht. Eventuele valuta-afrekeningen zijn gebaseerd op de overeenkomst van de klant met de aanbieder van de betalingsmethode. Voor alle duidelijkheid: deze kosten zijn voor rekening van de klant.⁣

Klanten kunnen hun abonnement voor de SaaS-services op elk moment upgraden of downgraden. Voor elke vorm van upgrade of downgrade in het abonnement, moet de klant schrijven naar info@AdvancedFunnels.nl.⁣

De gekozen factureringsmethode zal automatisch het nieuwe abonnementstarief in rekening brengen bij de volgende facturatiecyclus.⁣

Met betrekking tot downgrades van een abonnement verstrekt AdvancedFunnels geen restituties of tegoeden voor gedeeltelijke servicemaanden.⁣

AdvancedFunnels behoudt zich het recht voor om een ​​abonnement op een van de SaaS-services te weigeren of annuleren.⁣

Dit bovenstaande beleid is van toepassing op alle SaaS-services die worden vermeld op AdvancedFunnels, tenzij anders vermeld in het bijbehorende programmamateriaal.⁣

© Copyright - All Rights Reserved